Screenshots from my mag on Amazine ● Further picture credit on site.




For en liten stund tilbake fikk jeg en veldig hyggelig 
forespørsel via mail om jeg kunne tenke meg å bli medlem av en nyoppstartet 
nettside som heter Amazine der jeg ville få fungere i rollen som "livsstils-ekspert".
Etter å ha kikket litt, opprettet mine egen side og blitt fullstendig hekta på konseptet 
takket jeg ja og nå er jeg endelig kommet i gang etter liten ferie og sykdom hos 
lillegutt. Selve prinsippet er litt som hos tumblr og pintrest, men hos Amazine 
kan du lage dine egne små artikler som du så publiserer i ditt eget magasin. 
Du kan fritt lage dine egne artikler og/eller du kan lenke til andres via ditt eget magasin. 
Utrolig artig og trodde du at du lett ble hekta på pintrest, we heart it eller tumblr så 
bør du forsøke dette ;) Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal sjonglere både bloggen og siten 
min hos Amazine for det blir jo litt av det samme, men jeg skal forsøke å få skilt de litt
 ad slik at den ene ikke blir en kopi av den andre. Veien blir til mens man går, men
 MYE inspirasjon av det jentete slaget blir det uten tvil. 
Koselig om du blir med :)  




-



I just wantet to share with 
you this incredible sweet mail i 
received a while back wondering if i wantet 
to be a part of the newly launched site Amazine 
as an lifestyle expert. I was thrilled, needless to say immediately 
hooked and now i finally got my mag up and running.
Here are some screenshots on a bit of what you
 can find on my mag so far, but there are 
more to come. Maybe you would 
like to join me? :) 

(you can find me HERE or 
just press the my mag on Amazine -
button on the right below my 
instagram pictures) 




Link til magasinet mitt finner du HER
eller ved å trykke på linken under instagram
bildene mine på høyre side. 
   



Ønsker deg en fin ukeslutt.
Klem fra Therese








Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.