{credit} pictures by me | book the natural home by Hans Blomquist | tea cup from Indiska






Høsten er bok tid for meg. Jeg kjøper meg aldri bøker ellers i året, men 
akkurat på høsten så hører sofa, pledd, en varm kopp te og bøker til. Tenkte jeg skulle 
tipse dere om denne lille perlen av en bok skrevet av Hans Blomquist - the natural home.
Jeg ble litt overrasket over at jeg falt så veldig for den som jeg gjorde, for jeg trodde den havnet i 
kategorien shabby chic og der er vel ikke jeg innom så veldig ofte må innrømmes. Men denne 
boken passer faktisk de aller fleste som ønsker å bruke elementer fra naturen i interiøret, 
kanskje ispedd noen antikke detaljer, om man så har en klassisk streng stil 
eller elsker den shabby franske chic`en. Anbefales!!! 



-


I love good books, a warm planket and a cup of tea in the autumn.
Here is one of the books i have fallen completely in love with this fall.
The natural Home by Hans Blomquist. I thought it was a type of shappy chic
book and a bit skeptical at first, but this one suits anyone who like to use 
the nature as elements in their home. Absolutely love it!!! 




Ønsker deg en fin onsdag. 
Klem fra Therese




   


Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.