credit | pictures by me | mug from Indiska | Day home scented candle | Style Interiør magazine





Et av mine nyttårsforsetter i fjor var
å skjerpe kjøpen av interiørblader, noe jeg faktisk 
har klart ganske bra i løpet av året som gikk og det var 
overraskende enkelt. Ikke vet jeg om det er jeg som har forandret 
min stil eller om det er interiørbladene som har forandret sin,
men det er rett og slett ikke så mange av dem som fenger stilsansen min
lengre. I går kjøpte jeg meg det nyutgitte Style Interiør og det fanget både 
oppmerksomheten og stilsansen min fra første til siste side. Mange er
jo kjent med motebladet Style Mag som har vært på markedet i et års tid nå,
og jeg elsker at de kjører deres egen greie gjennom hele bladet både stil og fargemessig. 
Dette gjør kanskje at de ikke fenger absolutt alle, men til gjengjeld kommer
de til å være alt for de som elsker stilen. Og det er nok en av grunnene 
til at jeg har mistet litt interessen for interiørmagasiner også for veldig mange 
forsøker å klemme inn alt fra shabby chic til et hyperminimalistisk hjem
mellom to permer. Da ender man gjerne opp med 10 reportasjer
derav 4 faktisk fenger og de andre bare blir bladd raskt gjennom, 
og det er rett og slett ikke verdt 80,-. Så tusen takk til 
Style interiør for en deilig leseropplevelse. 


Jeg gleder meg til neste utgave og permen 
på denne har allerede fått sine slitasjeskader. Det beste 
tegnet på at det var verdt kronene ;) 


    

-



A new interior magazine is out 
here in norway called Style Interior 
and it`s definitely a keeper. 
I loved it from the first to the last page
and that doesn`t happen a lot. 









Ha en fortsatt fin dag alle sammen.
Jeg har en liten gutt i BHG som venter på mamman sin. 

Stor klem fra Therese








Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.