Credit ∣ pictures from Nomess Copenhagen 





Siden vi pr. i dag bor et sted vi ikke ønsker å bo i lengden, 
leier vi leilighet gjennom jobben til sambo mens vi er her. 
Den er i grunnen størrelsesmessig perfekt for oss tre og hunden, 
men leiligheten er likevel liten nok til at ting og tang raskt
 flyter utover i alle rom om man ikke sørger for å plukke opp etter
 seg og ikke minst sørger for at ting har sine faste plasser. Akkurat mangelen på det
 har jeg sett veldig godt nå som lillemann er blitt stor nok til å være en liten
 rotekopp selv og praktiske løsninger samt oppbevaringselementer 
(som gjerne ser bra ut i tillegg) står fremst i hodet på meg hele tiden. 








I det siste har jeg begynt 
å få øynene opp for Nomess Copenhagen sine produkter. 
De har jo vært på markedet en stund, men jeg må helt ærlig innrømme
 at produkter i pleksiglass ikke virker så voldsomt tiltalende på meg,
 hvertfall frem til nå. Denne balsaboksen er også en del av oppbevaringsserien
 deres og der den tidligere utgaven bestod av naturlig balsatre med sjokkrosa detaljer, 
er 2014 varianten derimot sortmalt med kobber som detalj. Med andre ord litt mer 
nedtonet, litt mer min stil og utrolig lekker!!! Selve lokket på boksen har 
et speil innvendig som du kan ta av, sette opp
og bruke esken som sminkebord. 
I love it!!  





/




I`ve startet to fall inn love 
with the products of Nomess Copenhagen
lately and one of my favourites is the 
2014 edition of their balsabox in 
black. It´s so lovely!!! 






Ønsker deg en fin natt.
Klem fra Therese 











Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.