pictures by me ∣ bowl from day home ∣ striped mug and scented candle by tine k home ∣ wooden box from h&m home ∣ the sprouted kitchen book 





Siden det stort sett er jeg
som står for middagen midt i uken har jeg
gitt meg selv utfordringen å kutte drastisk ned på mengden 
kjøtt vi spiser i tillegg til å lage maten fra bunnen av. Lillegutt 
har aldri vært noen stor fan av kjøtt i utgangspunktet så da kan vi like 
gjerne benytte sjansen til å endre litt på matvanene våre selv.
At det er høyst nødvendig ser jeg jo når jeg sitter tilbake fullstendig blank
i forhold til hva jeg skal lage for jeg er så vant til å ha kjøtt som hovedingrediens 
forså å lage det resterende rundt den. Derfor har jeg nå gått til innkjøp av noen 
nye kokebøker som setter helse i et helt annen perspektiv enn det mange 
andre av bøkene mine gjør. The sprouted kitchen er en av dem og ønsker 
du å forsøke noen av oppskriftene før du kjøper boka finnes mange 
av dem på bloggen deres: the sprouted kitchen.
Happy cooking & bon appètit!! 





/




I`m usually the cook in the house,
at least on the weekdays and i have decided to 
challenge my self when it comes to eating meat. We eat
way to much of it and since the little one isn`t a really
big fan of it then we might as well use that to change our habits
a bit. How much we needed it was clear when my mind went 
blank regarding to recipes without meat. So i did some 
shopping and hopefully the book from
the sprouted kitchen will help us
towards a healthier and more 
clean way to eat! 






Therese







Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.