Jeg går litt på tomgang hva foto/blogge/sosiale media
angår for tiden. Fotolysten er der vel, men siden vi bor i leid 
leilighet med en del løsninger som begrenser både fotovinkler og gjenskinn
 på bildene begynner jeg og bli litt tom både for ideer og muligheter etter 4 år her.
Jeg er nok rett og slett litt lei mine egne bilder og det at vi nå har
kjøpt en leilighet som jeg vet kommer til å gi meg så uendelig mange flere
muligheter på fotofronten, men som likevel må vente ett år pga av 
ugunstig flyttetidspunkt gjorde at jeg har mistet litt piffen. 

Forhåpentligvis bare midlertidig 
og siden jeg har vært litt mer aktiv på instagram har jeg
 hvertfall noen bilder å vise frem for månedens "remembered". 
Den må liksom med uansett så her er min mai i bilder...





/



I´m lacking a bit inspiration
at the time. We live in a rented apartement
and some of the soloutions in it limits my 
photo angles a lot. Now after four years i`m starting
to run out of ideas and i think i`m a bit tired of my own
pictures. We purchased a new appartement this easter
but we are not able to move there before next summer. That
place will give me so much more opportunities, but a
year seems so far away right now. Hopefully it`s just temporarily
and i will be up and running again soon. Here are some
of my instagram moments for may...




Therese 




  

1 comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.