Vi har frem til i dag hatt noen
sommervarme dager med sol fra blå himmel,
men at høsten er på vei er det liten tvil om.
Dagene blir kortere, te-koppene flere og jeg koser
meg med tente lys både dag og kveld. 

Saltlyktene fra Sirocco living er det
vel få som ikke har sett i en eller annen sammenheng
det siste året. Like lenge har den stått på ønskelisten min
men jeg blir fort litt "allergisk" når ting blir hypet opp
og befinner seg tilsynelatende over alt.
Denne ble likevel klikket hjem da jeg kom over
et høstsalg på nett og jeg angrer ikke 
for den gir et fantastisk lys. 

Jeg synes det er ekstra 
morro at lyktene er et produkt laget
av naturen selv i saharaørkenen. 
Lyktene er i utgangspunktet saltblokker
hentet opp av de lokale som dreier 
dem om til lykter. Shopping
med samvittighet ;)     



/



Up until today we have
been spoiled with warm temperatures
and sun from a blue sky. But fall
is on its way, no doubt about it and 
the days grow shorter and i`m enjoying
my cups of tea and lighted candles.

This fall i finally purchased
a salt lamp from Sirocco living.
It´s been on my wish list for a year
and it`s finally here.
I love it and the shine is
really lovely. 




Therese 






salt lamp ∣ sirocco living
vintage kokeshi doll ∣ etsy
bone jar ∣ day home
mug ∣ h&m home




Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.