Jeg har kikket litt i fotomappene mine
og funnet overraskende mange ubloggede bilder
av en eller annen grunn. Jeg er nok en litt rastløs og
urolig sjel for jeg har en tendens til å legge ting til
side sånn til en annen anledning også blir det 
alt for ofte liggende der. Slik er det med bildene 
mine også, men nå som november er her og fotolyset
uten tvil er på hell så er det kanskje greit at man
har noen bilder liggende mens man
 venter på lysere tider? 


Fra et øyeblikk i august...




/



I have been organizing 
my photofiles and found
 a surprising amount of pictures
that`s never been shown on this blog
 before. It`s the story of my life really, i just put
it here for later, and well... that later just 
never comes. I´m going to change that now
and here is a brief moment
 from last august! 

More to come...





Therese 






 black vase ∣ tine k home
bowl in black soapstone ∣ day home
scented candle ∣ love warriors








Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.