Siste dagen i februar og her er månedens favoritter. Jeg er i en blå fase om dagen, det har jeg vel strengt tatt vært hele livet, men i den forrige leiligheten vi leide gjennom jobben til sambo var det tydeligvis grønt som var favoritten da veggene skulle males og det ble full kræsj med de blå preferansene mine. Så da la jeg den på hylla en stund, men nå er den tilbake og blått i forskjellige nyanser planlegges til alle soverom. Det er jo en evig farge som alltid ser elegant ut.
SOM jeg gleder meg til leiligheten er slik den fremstår i hodet mitt ;)





//




February favourites in blue this month. I have a newfound love for the deep blue colors and i`m planning it in our bedroom as well as the kids room. Can`t wait until the apartment is done in real life the way it is in my head ;) 





Therese





poster - desenio  ∣  pillows - hm home  ∣  ace chair - house doctor 
city light candleholder/vase - louise roe    hammershøi bonbonnière - kähler
planto vannkanne / blomus - royal design














Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.