På skjenken står en kjærlig påminnelse fra sønnens bursdagsfeiring med venner tidligere denne måneden. 5 år er gått siden jeg ble mamma for aller første gang og jeg må nesten klype meg i armen hver gang jeg ser det lure smilet, den lyse luggen og de smilende øynene. Så full av kjærlighet, tanker, følelser, ord og kunnskap i en alder av knappe 5 år. Også er han min ❤︎

Men nå skal det vel heller ikke legges under en stol at dette moderskapet også krever sitt, spesielt nå som jeg har to små mennesker å ta vare på. Og det har jeg gjort og gjør jeg også, stort sett 24 timer i døgnet helt siden de kom til. Jeg er sjeldent ute av huset uten at en er med enten leiende i hånden eller sittende på hoften. Yderst sjeldent er det spørsmål om hvor mamma er, for jeg er der alltid. Om to knappe dager er jeg derimot på min aller første husmorferie og endelig, ENDELIG skal en av mine største drømmer gå i oppfyllelse. Jeg skal til Paris! Lille, überfrankofile men akk så treige meg skal endelig få se lysets by og som jeg gleder meg. I morgen pakkes kofferten, kamera, pass og Cereals City guide. Mor skal på tur :)





/




A little reminder on the cabinet from my sons 5`th birthday party with his friends earlier this month. Can`t belive its been five years since i became a mother for the first time and i can`t belive he is actually mine with that little smile, the blond hair and the most beautiful eyes i have ever seen. That little body already som full of love, thoughts, feelings, words and knowledge. 

But it must be said, being a mom also demands a great deal of you as a person. I`m the kind of mom who's is always there, usually never seen leaving the house without either one i my hand and/or with one on the hip. I`m the kind of mom who is always (freakin) there. But in two little days i`m actually and finally going on my first housewife-vacation and one of my biggest dreams ever will come true, i`m going to Paris. It`s been a dream for such a long time and it is finally happening. Tomorrow i will pack my suitcase, camera, passport and the Cereal city guide to Paris. Mom`s going on holiday ;) 





Therese







Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.