Mai måned falt dessverre alt ut, både månedens favoritter og mai-collagen. Det var en av disse månedene som fløy forbi og en måned som kunne skilte med både omgangssyke på noen av oss tett etterfulgt av dobbeltsidig ørebetennelse på lillemor stakkars. I midten av måneden kom pappa nedover til oss og hjalp oss med et skikkelig løft av barnerommet. Det var sårt etterlengtet og resultatet falt helt klart i smak hos både liten og stor. Borte er haugene med leker fra stua og nå er ingen unnskyldinger for rot gode nok for alt har fått sin tilmålte plass ;) Det nederste bilde viser tapeten etter at den kom opp, jeg er så fornøyd med den og at jeg turte ikke minst. Typisk meg ville vært og safe med maling på alle vegger i fall man angrer, men denne klarte jeg rett og slett ikke å legge fra meg og det er jeg strålende glad for i dag. Flere bilder kommer om litt :)


I denne varmen har vel ikke te vært den mest foretrukne tørstedrikken må innrømmes, men jeg måtte ta meg en kopp for å teste ut honningen fra ILĀ som jeg kjøpte hos Gathering objects her om dagen. Anbefales virkelig og er du ikke glad i honning så gjør krukka seg på kjøkkenbenken uansett ;)



/





This month basically flew by and both May favorites and the monthly collage was forgotten in the everyday life. We have been busy with painting and decorating the children room in the midst of a stomach flu and an ear infection on both sides on the little one. The last one is definitely not fun but stomach flu on a one year old is for sure something i would not recommend. The last picture is from the wallpaper on the children room and i love it so much. I`m so proud that i dared to do something else than just paint, that is most typically me because it is safe. If you regret the color, then you repaint. If you regret a wallpaper worth 250 USD then you live with it ;) I don`t though, in fact it is probably what i love most about their room. More pictures to come :) 



It has been a warm week here in Norway and tea is probably not the beverage i have been consuming the most lately. But i purchased the wildflower honey from ILĀ the other day and i can happily recommend it on. And if you dont like honey, the jar will look just fine on the countertop ;) 






Wish you all a wonderful week to come!






Therese




tray table | ellos
wildflower honey by ILĀ / gathering objects
mug | serax 


Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.