Siden vi kjøpte vår første Nespresso maskin har chai vært en av mine største synder. Ingenting er så deilig som en kopp chai med litt h-melk skummet på toppen. Da jeg ble gravid med lillemor derimot dalte lysten på chai betraktelig og siden da har melkeskummeren bare blitt brukt en håndfull ganger. 

For noen uker siden var jeg innom Linneas hage og ble stående med nesen i noen av teblandingene deres, der jeg fant en chai fra Teministeriet som luktet så godt at den måtte bli med hjem og prøves ut. Litt mer krydret enn jeg var vant til, men himmel så deilig med et hint av kardemomme, ingefær og kanel. Topp det med litt varm skummet melk og et interiørblad så kan du ha julaften hver dag ♥︎ 


Det var helgens anbefaling fra min kant. Fin lørdag alle sammen :) 





/




Ever since we bought our first nespresso machine i have been addicted to chai. There is nothing so sweet as a mug of chai with a bit of warm milk in it and foam on the top. When i was pregnant with my baby girl though, i never really cared about chai anymore and since then the nespresso machine has been left alone on the kitchen countertop. 

A couple of weeks ago i visited the shop Linneas Hage and i was dreaming my self away in their tea-department where i found a chaiblend from Teministeriet that smelled so good it just had to be tried out. Its a little bit more spicy than i usually prefer but the mix of cardamom, ginger and cassia is just perfect. Enjoy it with some hot milk foamed on the top and it will be like christmas every day ♥︎


So, there you have my recommendation for the day. 
Wish you all a lovely saturday and a nice weekend :)





Therese










Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.