Årets påskeferie er over, våren er her og med den kommer 
trangen til å ordne og forandre litt her hjemme.
Bilder er en av de kjappeste måtene man kan gjøre små endringer i interiøret på
uten at det nødvendigvis må koste skjorta. Jeg har de siste par årene blitt en stor fan av postere som har fått en helt annen papirkvalitet enn de glossy utgavene jeg husker fra diverse ungdomsblader under det glade nittitallet da jeg var ung 😁 Desenio er en av de jeg bestiller mest hos og de kjører også ofte kampanjer som jeg gjerne benytter meg av. Forrige gang var det printene White dress og Whisper som dumpet ned i postkassa og førstnevnte som står på stua er en kjempefavoritt. Elsker det rolige utrykket i ansiktet til modellen og kontrasten i den romantiske kjolen mot den sorte bakgrunnen. Jeg kommer med noen flere tips til bilder i løpet av uka, men Desenio anbefales herved. De har god kvalitet på produktene sine og kjapp leveranse. Og nei dette er ingen annonse, bare et godt tips fra en fornøyd kunde 😉





/




Easter holiday is over, the spring has definitely arrived and with that the eager of some changes at home. Pictures are one of the easiest ways to make some changes in the interior and it doesn't necessarily need to cost that much. I`ve become very fond of posters the last couple of years and Desenio is one of the places i order the most. The quality is good, shipment fast and you can often do a bargain on weekend and holiday sales. Last time i ordered i bought the prints White dress and Whisper. Love love love them but White dress is definitely a favorite. I adore the calm expression in the models face and the contrast between the romantic dress agains the black background. I`ll be back with some more poster tips during the week, but i can definitely recommend Desenio. And no this is not an advert, it`s just a friendly tip from a happy customer 😉




Enjoy your new week.



Therese 


















Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.