Et lite livstegn fra en losliten småbarnsmor der nok en sykdomsperiode
er over. Man kan si mye og mangt om småbarnsperioden, men er du glad i å sove
så anbefaler jeg heller å skaffe en hund. To timers søvn og så opp igjen til en ny dag
med feber, gråt, byssing, surving og bæring er ulidelig tøft. Men sånn i mellom disse periodene så skjer det så smått ting her hjemme. Jeg har fått tatt en skikkelig ryddings på rommet der vi har
klær og sengetøy som lenge har vært et glemt rom. Har litt igjen dog, men mye faller på plass nå som entreen skal pusses opp. Walk in garderoben er vegg i vegg og kompletterer entreen så når den ene ikke fungerer slik den skal faller resten litt igjennom. Gleder meg helt vilt til den er pusset opp,
jeg tror den blir utrolig fin og tapeten som har ligget her på vent i 6 mnd la jeg min store elsk på
det øyeblikket jeg så den. Nå mangler jeg bare å falle ned på fargen til de restende veggene
og lover å komme tilbake med noen bilder fra den prosessen også.


Fortsatt fin torsdag alle sammen.





/




A little sign of life from an exhausted mother just about done with 
another round of sickness on the little one. You can say a lot of things about having small kids, 
but if you enjoy your sleep i would probably recommend just having a dog. 
But in-between these periods of sick kids though, things are happening in the apartment little by little. My last project was the walk in wardrobe that`s been living it`s own life lately. We are about to redecorate our hallway in a minute an a lot of the problem with storage and organization
 will be solved with that since it`s the room next to the walk in. I can`t hardly wait and the wallpaper that`s been laying here for six month was a love at first sight moment. 
I just need to pick the color on the opposite walls and we are ready to roll. I promise to show you
some pictures from that prosess as well.


Wish you all a wonderful evening. 




Therese




















Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.