Ikea er endelig ute med årets nye kolleksjon og mange
av nyhetene er allerede å se i butikk, jeg var der på lørdag og plukket meg ut mine favoritter.
Det går i de beige og grå nyansene, dust og stilrent. Definitivt en stor elsk på arbeidslampa (no1.) som kommer i Ikeas samarbeids-kolleksjon med Hay i oktober. Teppet er også en stor favoritt som ble innkjøpt på lørdag og ligger her klart til å settes sammen med høstens nye puter som går i samme greige nyanser. Jeg gleder meg til å gjøre leiligheten høstklar, men det får vente bitte litt til. Frem til da får man nyte sommeren så lenge den varer :) 


/






August and a new Ikea catalog har been released with lots of exiting news. I went there on saturday and picked out my favorites. Still in love with the grey and beige earthy nuances though. Definitely a big crush on the work lamp from Ikeas collection with Hay that will be released in October. The blanket is also a big favorite already purchased and ready to be paired with new pillowcases for the sofa, in the same nuances of course. I can`t wait to get the apartment ready for fall, but it will have to wait a bit though. Got to enjoy summer while it lasts :) 




Therese 







collage || 1. work lamp hay+ikea | 2. gradvis vase | 3. koarp chair 
 4. storuman table + floor lamp | 5. vägmålla rug 



Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.