Jeg er i en fryktelig mentalt stressa periode akkurat nå og måten jeg takler det på er gjerne å legge planer, lage ønskelister, fokuserer på ting jeg ønsker å gjøre og se. Problemet er at jeg rett og slett ikke har energi eller den strukturelle kapasiteten til å få det gjennomført for øyeblikket. Så ender det stort sett opp som tankespinn og rot litt her og der som aldri blir til noe, eller det er hvertfall det man gjerne føler når man står midt i det. Men når man kommer litt ovenpå igjen så ser man jo at man ikke står så dårlig stilt til likevel, selv om jeg har litt igjen til jeg kommer dit og avisene som lå på skjenken da disse bildene ble tatt på søndag ligger der fremdeles 😉

Nytt bilde står på skjenken i spisestua, egentlig tiltenkt walk in garderoben vår men jeg synes det var så himla nydelig så jeg må nyte det litt på spisestua før det henges opp på veggen der inne. Tittelen på bilde er Laying on of hands og kommer fra den utrolig dyktige danske kunstneren Cathrine Raben Davidsen. Jeg har planer om litt opprydning og småendringer i walk in garderoben vår før det henges opp, men så var det dette med energi og struktur da. Kanskje det hjelper med en ukes høstferie først? 



/


I`m in a very stressful periode of time at the moment and the way i usually handle it is to make lots of plans about things i want to do, places i want to go and things to see. My problem though is that i just don't have the energy or the structural capacity to get it done and i end up in a state of mind were i feel like clutter is everywhere. Or at least that's what it feels like when one stand in the middle of it, but then time passes and you see that things aren't that bad at all. I´ m not quite there yet but i will, even though the newspapers on the sideboard on these pictures from sunday are still there 😉

I´ve got a new picture up in the dining room though, it`s intended our walk in closet but i think it`s so beautiful that i had to enjoy it in our dining room first. It`s called Laying on of hands and its by the wonderfully talented Danish artist Cathrine Raben Davidsen. I got some plans for a couple of small adjustments in there and a clean up, i just need the energy to do so. Maybe it will help with a week long fall holiday first??























Therese 






Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.