Jeg må ærlig innrømme å ha hatt en ganske laid-back holdning til 17. mai etter at jeg ble voksen. 7 år i det lokale skolekorpset med grytidlige morgener og uten unntak enten frost eller pissregn gjorde i grunnen sitt. Poden har heller aldri vært noe voldsomt begeistret for dette styret og spesielt ikke toget, det blir rett og slett for bråkete. Noen turer med barnehagen har det naturligvis vært opp gjennom årene, men stort sett har vi brukt nasjonaldagen på det vi nordmenn er best på, å kose oss i sakte tempo med ubegrensede mengder is og kake. Nå som vi har skolegutt i huset derimot skjønte vi raskt at tralten blir en annen og for en uke siden kom skolens 17. mai program tikkende inn i mailboksen. 8 sider med hvem som skal hvor og når, hvilke kaker som skal leveres hit eller dit på hvilken dag, smørbrødliste, dugnader, sanger som skal synges og jeg vet ikke hva. Nå er ikke jeg kjent for å være verdens mest entusiastiske prepper, men akkurat her skjønte jeg at det bare var å skride til verket slik at så mye som mulig er klart til dagen. 

Denne kjolen fant jeg en dag jeg tuslet innom Babyshop og jeg klarte ikke dy meg. Jeg har en greie for blått gjerne i kombinasjon med blomstrete mønster for tiden så denne var selvskreven for vesla. Og legg nå enda merke til de søte fuglene ♥︎ Kjolen kommer fra det danske merke Wheat




/



Norway`s constitution day is coming up and my girls dress for the day is purchased.
This blue and offwhite beauty with blue pattern was just too sweet to leave behind when i saw it in the store. Do you notice the cute little birds? It`s from the Danish brand Wheat, purchased at Babyshop.  










I hope you're having a lovely Tuesday so far.

Therese 




Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.